برای کسانی که با فیشیال آشنا نیستید، این کار شاید فقط یک ولخرجی معمولی توسط خانم‌ها به نظر برسد، اما این نوع تفکر اشتباه است. شاید فیشال در گذشته فقط اسپا بود، اما این روزها، صورت به عنوان یک مراقبت پوستی در نظر گرفته می‌شود. آنها را مانند کوتاه کردن مو در نظر بگیرید؛ شما برای کوتاه کردن موهای خود به یک فرد حرفه‌ای اعتماد دارید، چرا همین کار را برای صورت خود انجام نمی‌دهید؟ بنابراین فیشیال یک ولخرجی زنانه نیست و در واقع مراقبت پوستی است که آقایان هم به آن نیاز دارند. در ادامه با نیلوفر آبی همراه شوید تا چرا فیشیال پوست برای مردان لازم است.

 

فیشیال چیست؟

در پاسخ به این سوال که فیشیال چیست باید بگوییم، یک درمان پوستی است که توسط یک متخصص دارای مجوز انجام می‌شود. با انجام فیشیال منافذ تمیز شده، سلول های مرده پوست لایه برداری می‌شوند و مشکلات رایج پوست با ماسک صورت درمان خواهند شد. فیشیال یک راه برای جوانسازی و تغذیه پوست صورت است تا پوستی جوان‌تر و سالم‌تر داشته باشید.

 

7 دلیل برای اینکه مردان باید فیشال انجام دهند

مردان در فعالیت‌های روزانه خود بیشتر از زنان در معرض آفتاب قرار می‌گیرند. همچنین از آنجایی که پوست مردان منافذ بزرگ‌تری دارد و خشن‌تری است، احتمال بیشتری برای آسیب‌های ناشی از نور خورشید وجود دارد. به همین دلیل خاص، فیشیال صورت برای مردان به شدت توصیه می‌شود.

1- فیشیال یک شست و شوی قوی برای صورت شماست

سال‌هاست که از فیشال به عنوان راهی برای سم زدایی استفاده می‌شود و این تنها یکی از فواید بی‌شمار آن است. انجام فیشیال با یک پاکسازی عمیق و کامل پوست شروع می‌شود (ممکن است از پاک‌ کننده های پوستی متعدد استفاده شود)، بخور منافذ شما را باز می‌کند و آلودگی‌های عمیق را را از بین می‌برد. امروزه همه متخصصان مراقبت از پوست از بخور استفاده نمی‌کنند، اما حتی اگر این کار را نکنند، تکنیک های پاکسازی صورت و ماساژ آنها بهتر از آن چیزی است که می‌توانید در خانه انجام دهید.

 

2- فیشیال جوش های سر سیاه را بهتر از انواع ماسک ها از بین می‌برد

پاکسازی عمیق و کامل هدف فیشیال صورت است. متخصص فیشیال جوش‌های سرسیاه را با خیال راحت بیرون می‌آورد و به این ترتیب منافذ شما باز می‌شود. این کار مانند فشار دادن جوش روی صورت نیست. انجام فیشیال خطر ایجاد اسکار یا آسیب طولانی مدت را به حداقل ‌می‌رساند. هنگامی که منافذ پوست شما پاک شد، متخصص صورت می‌تواند با اسیدهای آلفا هیدروکسی یا رتینول به آن نفوذ کرده تا منافذ شما را پاک کند. این مسئله به کاهش اندازه منافذ کمک می‌کند و همچنین رنگ و ظاهر بهتری به پوست شما می‌دهد. خارج کردن جوش های سر سیاه یکی از بهترین راه ها برای تمیز کردن پوست شما است.

 

3- لایه‌ برداری فیشیال بهتر و ایمن‌تر از روش های درمانی خانگی است

فیشیال در مقایسه با درمان ‌های خانگی، لایه‌برداری عمیق‌تری به شما می‌دهد. لایه برداری پوست در فیشیال شما را از دست سلول های مرده نجات می‌دهد، رنگ پوست‌تان را بهتر کرده، منافذ را کوچکتر می‌کند و همچنین به محصولاتی مورد استفاده اجازه داده تا به عمق بیشتری نفوذ و بهتر عمل کنند. برخلاف اسکراب‌هایی که در خانه استفاده می‌کنید، محصولات لایه‌بردار حرفه‌ای لایه‌های عمیق پوست شما را هدف قرار داده و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند. آنها معمولا لایه بردارهای شیمیایی هستند که از اسیدها و آنزیم ها برای شکستن پیوندهای بین سلول های پوستی و خلاص شدن از دست آنها استفاده می‌شود. برخلاف اسکراب که فقط می‌تواند سطح پوست شما را هدف قرار دهد. متخصصین فیشیال می‌توانند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند تا نتایج بهتری به شما ارائه دهند.

 

4- فیشیال راه خوبی برای شناخت بیشتر پوست شماست

یکی دیگر از دلایلی که مردان باید فیشیال انجام دهند این است که می‌توانند شناخت بهتری نسبت به پوست خود پیدا کنند. متخصص انجام خدمات پوست به آنها می‌گوید که آیا از محصول مناسبی استفاده می‌کنند یا اینکه محصولات واقعا همان کاری را که انتظار دارند، انجام می‌دهند یا خیر. حسی شبیه به اینکه یک مکانیک به ماشین شما نگاه می‌کند! فیشیال صورت برای مردان یک راه خوب برای دانستن بیشتر در مورد پوست، نوع و یا حتی شرایط آن است. متخصصان فیشیال همچنین می‌توانند برای رفع مشکلات پوستی کوتاه مدت و بلند مدت به شما توصیه‌های مربوط به محصولات مناسب را ارائه دهند.

 

5- حرفه‌ای‌ها ابزارهای بهتری دارند!

متخصصان فیشیال از محصولات بهتری در حین انجام این درمان برای بهبود پوست شما استفاده می‌کنند. آنها از چراغ های LED، فرکانس رادیویی، جریان الکتریکی و اولتراسوند بهره می‌مند. حتی برخی از لیزر و درمان‌های سطح بالا استفاده می‌کنند. اینها دستگاه‌هایی هستند که فقط می‌توانند توسط یک متخصص برای بهبود پوست شما مورد استفاده قرار بگیرند. همه فیشیال ها شامل درمان‌های قوی‌تر نیستند، اما استاندارد هستند.

 

6- فیشال ها بسیار آرامش بخش هستند

یکی از مزایای انجام فیشیال برای مردان آرامش بخش بودن آن است. بیشتر درمان های فیشیال شامل ماساژ صورت است که جریان خون را تحریک می‌کند. همچنین نقاط فشاری را هدف قرار می‌دهد که به افراد احساس آرامش داده و آنها را از هرگونه استرس رها می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد پس از هفته‌های طولانی و خسته‌کننده کار، به مراقبت های پوستی می‌اندیشند.

 

7- تجربه اصلاح صورت بهتر از همیشه!

اصلاح صورت بخشی از کارها مردانه است. هر مردی بخصوص آنهایی که شاغل هستند باید یک روز در میان یا هر هفته صورت خود را اصلاح کنند. لایه‌ برداری صورت به خلاص شدن از شر سلول های مرده و آزاد شدن موهای زیر پوستی کمک می‌کند. انجام فیشیال نه تنها پوست‌تان را صاف می‌کند، بلکه تجربه اصلاح بهتری نیز به شما می‌دهد.

 

خدمات فیشیال را دست کم نگیرید!

مردان نیز می‌توانند انواع فیشیال را با بهره‌گیری از خواص متعدد آن تجربه کنند. پوست صورت ما همواره به مراقبت های ویژه نیاز دارد تا سالم و شاداب بماند و زیبایی چهره ما را وچندان کند. خدمات پوست و استفاده از روتین های مختلف فقط مخصوص خانم ها نیست. آقایان نیز با شرایط زندگی روزمره و ماشینی باید فکری به حال پوست خود کنند!