هلن نایومن مدیر آژانس مسافرتی الکتریک بلوم ایده منحصر به فردی را در آژانس خود به اجرادرآورده است. او در اینباره می گوید: همه جای دنیا سفر با فرهنگ نسبتا غلطی پایه ریزی شده است .مسافران نیاز به استراحت و بازسازی روح و جسم خود دارند اما در انتخاب مقصد و محل اقامت دچار اشتباهات فاحشی می شوند. از طرف دیگر بیشتر آژانس های مسافرتی تنها به درخواست مشتریان گوش می دهند و کاری به نیاز حقیقی آنان ندارند.مشتری می گوید که می خواهد تعطیلاتش را در فلان کشور و هتل بگذراند و آژانس مسافرتی هم بلافاصله لیستی از بهترین هتل ها را مقابل او می گذارد.اما کار ما کاملا متفاوت است.

 

.

 

در آژانس الکتریک بلوم این مشتری نیست که کشور مقصد و هتل خود را انتخاب می کند بلکه انجام اینکار به عهده کارشناسان شرکت است. آنها در ابتدا از مشتری می خواهند تا علت تصمیم به سفر خود را بیان کند.چرا می خواهد به سفر برود؟ از این سفر چه توقعی دارد؟ در روزهای گذشته از نظر روحی و جسمی در چه شرایطی به سربرده است؟ و..... اینها تنها چند نمونه از سوالاتی است که از مشتری پرسیده می شود.

 

هلن نایومن می گوید: در سفرهایی که به نیت سلامتی و استفاده از هتل های اسپا انجام می شوند , وظیفه ما حساس تر است.انتخاب کشور و هتل مناسب تنها راه حل نیست.ما بر این اعتقادیم که شاید تماس مستقیم با طبیعت ,بودن در میان فرهنگ های دیگر, و یا گذراندن زمان با یک دوست بسیار بیشتر از بودن در یک هتل سلامتی برای مشتری مفید باشد.اسپا یعنی رسیدن به آرامش ژرف و میتوان آن را در جاهایی که انتظار ندارید کشف کنید. در ساحل دریا یا در هتلی شلوغ در مرکز شهر.

 

آژانس الکتریک بلوم قبل از سفر یک دوره آزمایشی برای مشتری برگزار می کند.در این دوره شخص به مدت حدود یک هفته در میان نمونه های کوچکی از موارد گوناگون قرار می گیرد تا مفیدترین آنها انتخاب شود.مشتریان آژانس می گویند که بارها در بازگشت از سفرهای گوناگون احساس خستگی و نارضایتی کرده و آن سفر را تنها اتلاف وقت و پول خود دانسته اند,حال یا به علت نارضایتی از هتل محل اقامت ,یا دوست نداشتن کشور مقصد و فرهنگ آن .اما همگی آنها پس از مراجعه به آژانس الکتریک بلوم تازه لذت سفر به منظور رسیدن به آرامش روح و جسم را تجربه کرده اند کافیست به این آژانس معتبر در انگلستان رفته و روح و جسم خود را به متخصصین آن بسپارید