مرکز Vana واقع در دهرادون, هند

 

 

واقع در کوهپایه های هیمالایا و دور از همه شلوغی ها, یک تفریح گاه نوین در آستانه ی تبدیل شدن به یکی از مراکز برتر دنیا در زمینه ی خود می باشد. این مرکز 21 هکتاری در نزدیکی جنگل Sal , در شمال تپه های Mussoorie  و شرق شهر کوچک دهرادون آماده برای پذیرایی از میهمانان می باشد. Vana  به معنای جنگل بوده و در این مکان, ما به خواص درمانی و شفا بخش طبیعت ایمان داریم. 
تمامی پرسنل این مرکز با ترکیب داروهای سنتی هندی ((Ayurveda , داروی مخصوص تبتی (sowa rigpa) , یوگا, درمان های طبیعی, اسپا, fitness , و آب درمانی آماده راهنمایی میهمانان برای شروع سفری به سوی شادابی فردی می باشند. 

 


 

تقریبا تمامی درمان ها توسط دو متخصص انجام گرفته و هر کدام حداقل یک ساعت و نیم زمان می برد. مرکز درمانی تبت منحصر به فرد ترین قسمت این مجموعه بوده که با استفاده از داروی مخصوص تبتی و سنگ های نمک هیمالیایی, اتاق های درمان بسیار موثر و آرامش بخشی را برای افراد به وجود آورده است. 

 


یکی از پزشکان برتر کشور هند به نام دکتر Avilochan Singh , در این مرکز فعالیت داشته و وظیفه ی تجویز برنامه های درمانی شخصی را به عهده دارد. شما می توانید علاوه بر خدمات ذکر شده از خدمات خاص این مجموعه مانند ماساژ چهار دستی Abhyanga  نیز بهره مند شوید. 
جلسات کششی شخصی توسط Mayank Nautiyal  , جلسات آب درمانی به روش Watsu توسط Sara Firman و ماساژ شکمی معروف Azusa Segawa  با تاثیر بر روی سم زدایی سیستم گوارش, از دیگر خدمات پرطرفدار این مجموعه می باشد. 

 


 

برای بهره مندی از خدمات این مجموعه, حداقل به 5 شب اقامت نیاز است. 

 

 

www.vanaretreats.com