Six Senses واقع در دره ی Douro  , پرتغال

 

قرن هاست که دره ی Douro در پرتغال, گردشگران متعددی را به سمت خود جذب می کند. دلیل محبوب بودن این منطقه که در شمال پرتغال قرار دارد, مناظر فوق العاده ی آن است که شامل باغ های انگور سبز شده بر روی کوه و رود Douro می باشد.

 

 

اتحادی از طبیعت و سنت پرتغال با استفاده از عناصری چون آب, سنگ و چوب را می توان در ده اتاق درمانی Six Senses  تجربه کرد. استخر داخلی گرم به همراه فواره های آبی, استخر بیرونی و مدرنترین لوازم بدنسازی در این مرکز با راهنمایان حرفه ای آماده خوش آمد گویی به میهمانان عزیز می باشند.

 

 

درمان های اختصاصی و برنامه های روزانه ی Six Senses  با روش های بومی صورت گرفته که برای مثال تعدادی از آنان برگرفته از خواص انگور و مرکبات می باشند.

 

Javier  که ابتدا در تایلند به عنوان راهنمای شادابی و اسپا مشغول به کار بود, هم اکنون در این مرکز حضور داشته و علاقه مندان می توانند از تجربیات 20 ساله ی او در بیمارستان ها و مراکز اسپای سراسر دنیا بهره مند شوند.

 

تعدادی ماساژ و درمان صورت و بدن مخصوص در این مرکز در انتظار میهمانان می باشند. برای مثال یکی از خدمات محبوب crystal lymphatic facial  می باشد که در این روش پوست صورت عمیقا لایه برداری شده و سه ماسک مختلف بر روی صورت  قرار می گیرد که در نهایت موجب آبرسانی,  درخشش و طراوت پوست می شود. از دیگر خدمات پرطرفدار این مرکز می توان به ماساژ تسکین دهنده سنگ شیست و عصاره بادام اشاره کرد. در این روش, سنگ های داغ شیست بر روی نقاط انرژی بدن قرار داده شده و سپس ماساژ deep tissue  همراه با روغن آفتاب گردان و  عصاره ی بادام که دارای خواص ضد التهاب و آنتی اکسیدان می باشد, انجام می گیرد.

 

 

www.sixsenses.com