Aman واقع در توکیو, ژاپن

 

 

اسپای Aman , پناهگاهی ست عظیم که در ارتفاع آسمان خراش های شهر توکیو مشغول به فعالیت است. در این مرکز انواع کامل و مختلفی از درمان ها و خدماتی که بر روی پایه های طبیعت بنا شده را شاهد خواهید بود.

 

 

سفر به دنیای ماساژ با تجربه ی محصولات طبیعی و فلسفه های ژاپنی در این مکان صورت می گیرد. درمان هایی که در Aman ارائه می شوند با استفاده از گیاهان kampo بوده که از طب سنتی چینی برگرفته شده اند. درمان با Kampo  تاکید بر فواید و قدرت گیاهان طبیعی دارد. حمام های گرمی که به سبک ژاپنی طراحی شده و اتاق های بخار معطر نیز در خدمت مشتریان قرار داده می شود.

 

 

 Misogi  یک روش سنتی برای خالص سازی ست که با استفاده از آب, به رسیدن فرد به لایه ی درونی خود کمک کرده و قبل از هر گونه خدمات مربوط به اسپا در این مرکز انجام می شود. با انجام Misogi  که فقط مختص مرکز Aman بوده, فواید هرگونه درمان صورت گرفته بسیار عمیق تر احساس می شود. از روش های خاص انجام شده در مرکز می توان به حمام پا اشاره کرد که با استفاده از Kampo  و نمک دریایی معدنی صورت می گیرد و همراه است با تمرین تنفس با روغن Kuromoji  که از خاصیت آرامش بخشی برخوردار است.

 

 

ترکیبی از شیوه های ماساژ Anma ژاپنی و حرکات کششی باعث می شود تا خون و لنف در بدن بهتر جریان پیدا کرده و شادابی و انرژی را برای فرد به ارمغان می آورد. این شیوه همراه با یک نوع ماساژ شکمی که Ampuku  نام دارد انجام شده که مجموعا باعث سم زدایی و آرامش ذهن و جسم می شود.

 

هزینه ی این خدمات در Aman  برای مدت زمان یک ساعت 26,000 ین می باشد.

 

www.aman.com