مرکز اسپا و ماساژ آناندا واقع در هیمالیا زیر بنایی حدود 24000 متر مربع داشته و به گفته مدیران آن مقصد نهایی کسانی است که به دنبال کامل ترین مرکز اسپا در جهان می گردند.

 

 

 

 

 

خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود بالغ بر هشتاد نوع مختلف بوده که بیشتر آنها ترکیبی از ماساژ هندی آیوودا و ماساژ های مدرن غربی هستند.با اینحال تمرکز اصلی اسپاتراپیست های مرکز بر روی یوگا و آیوودا می باشد.خدمات آناندا شامل: ماساژ هندی و آیوودا، ماساژ تبتی ، یوگا و مدیتیشن، ماساژ بین المللی ( استفاده از چند ماساژور از ملیت های مختلف و تکنیک های متفاوت)،شفا بخشی،خدمات زیبایی و خدمات ورزشی می باشد.در این میان پکیج " get away" این مجموعه یکی از پر طرفدارترین پکیج ها است و نیاز شخص برای چند روز فرار از زندگی روزمره و دور شدن از آنها را به خوبی فراهم می کند.

 

 

 

 

در آناندا برنامه ریزی برای ارائه ماساژها و اسپاها بر حسب نیازهای مراجعه کنندگان متفاوت است و هر شخص با توجه به نیازهای جسمی و روحی خود برنامه متفاوتی از اسپاتراپیست ها دریافت می کند که این برنامه به طول اقامت شخص بستگی دارد. مشتریان می توانند از خدمات ساعتی مرکز استفاده کنند و یا برای چند روز در اتاق ها و سوئیت ها ی زیبا و آرام بخش آن استراحت کرده و تحت نظر متخصصین اسپا به بازسازی ذهن و جسم خود بپردازند.

 

 

 

 

برای اینگونه افراد علاوه بر برنامه منسجم اسپا و ماساژ ، برنامه غذایی مناسب نیز در نظر گرفته می شود تا جسم هماهنگی لازم با خدمات را داشته باشد.گفتنی است که مراجعه کنندگان نیاز به لباس مخصوص و سایر لوازم اضافی ندارند و مرکز آناندا خود تمامی این امکانات را در اختیار آنان قرار می دهد. مدیران مرکز می گویند: تمام جزئیات ریز در اینجا خالق رویاها ی بزرگ شما هستند.

 

 

 

 

 

 

منبع: http://www.anandaspa.com