با وارد شدن به " oasis Spa" کلیه مشکلات خود را پشت سر بگذارید.

این جمله شعار یکی از معتبرترین مراکز اسپا و ماساژ جهان واقع در کشور تایلند می باشد که دارای چهار شعبه در شهرهای بانکوک، چیانگ مای، پوکت و پاتایا است.

 

 

 

این مرکز در آگوست سال 2001 در شهر چیانگ مای افتتاح گردید.

 

توبی آلن و پاکین فلویپیچا ، دو بنیانگذار این مرکز، می گویند که از همان ابتدا قصد راه اندازی مرکزی منطبق بر کلیه آرزوها و ایده آل های خود در صنعت اسپا را داشته اند. معماری و ساخت شعب این مرکز به گونه ای است که مشتری ها به محض ورود و گذر از راه سنگی میان درختان شروع ارامش را در خود احساس می کنند.

 

از پر طرفداران ترین ماساژهای این مرکز "سفر به دنیای طلایی " می باشد که نوعی موسیقی تراپی بوده و در آن ماساژور حرکات دست خود را با ریتم موسیقی شرقی هماهنگ کرده و روی بدن مشتری این ریتم را اجرا می کند. مدت زمان این ماساژ یک ساعت و نیم است و هزینه آن 5900 بات (واحد پول تایلند ) است.

 

از دیگر ماساژهای محبوب میتوان به ماساژ "خرد درمانی تایلند" اشاره کرد. این ماساژ ترکیبی است از تکنیک های کهن شفابخشی و علم آناتومی بدن که می تواند عمیق ترین گره های عصبی و تنش های عضلانی را شفا بخشد. در انتها نیزماساژ کمپرس گیاهی و ماساژ با حوله داغ روند درمانی را تکمیل می کند. این ماساژ دو ساعت و نیم بوده وهزینه آن 4500 بات است.

 

 

 

 

لازم به ذکر است که سایر ماساژهای این مرکز مانند ماساژ چهار دست( دو ماساژور هم زمان)، ماساژ پادشاه، ماساژ ملکه و.......همه روزهای مشتریان زیادی به سوی خود جلب می کند.

در کنار ماساژها، انواع اسپا نیز در این مرکز ارائه می شود که میتوان به اسپا با کره نارگیل، اسکراب بدن با نمک دریایی، اسکراب بدن با ترکیب عسل و کنجد ، اسپای عسل و پرتقال و عسل و لیفت صورت با خاویار اشاره کرد.

آب درمانی و حمام شیر نیز جزو خدمات پرطرفدار این مرکز می باشد.

 

 

 

منبع : www.oasisspa.net