Lanserhof Tegernsee واقع در آلمان

 

 

مرکز  Lanserhof Tegernseeواقع بر روی تپه های باواریا, در میان جنگلی سرسبز, کار شده با سنگ و شیشه همراه با کف چوبی گرم و فضای سفید رنگ اسپا که چشم اندازی زیبا به روی استخر بیرونی و درختان اطراف دارد, می باشد. در این مکان سر شار از آرامش می توان خود را برای یک برنامه سم زدایی (detox) موثر آماده ساخت.  Lanserhof Tegernsee به یک اسپای فوق مجهز درمانی در زمینه ی ناراحتی های گوارشی در آلمان مشهور است و مدعی است که به روز ترین مرکز درمانی در اروپا می باشد. در تاریخ 14 سپتامبر 2015, این مرکز موفق به کسب مقام بهترین اسپای درمانی جهان در مراسم World Spa Awards شد. در Lanserhof,  این موفقیت بزرگ را مدیون پرسنل زحمت کش و روش موثر LANS Med  که اساس اقامت شما را در این مرکز تشکیل می هد, می باشیم. در این روش, توسط یک مشاور راهنما,  شما می توانید برنامه ای درمانی که با اهداف شخصی شما تطبیق داده شده است را پیش بگیرید.

 

 

دلیل مورد استقبال قرار گرفتن بیش از حد این روش این است که در طی سال های فعالیت توانسته است تاثیرات بسیار مثبتی بر روی سلامت افراد بگذارد. این روش تاکنون موفق به درمان انواع بیماری های پوستی, التهاب مزمن مفاصل و سینوس ها شده است. در Lanserhof Tegernsee , اساس انواع روش های درمانی, درمان بوسیله ی انرژی است که با ترکیب با طب Mayr که تاکید بر سلامت گوارشی دارد, قادر به جلوگیری از بسیاری از بیماری ها می با شد. یکی از اشخاص برجسته در زمینه طب Mayr بنام دکتر Benedetto-Reisch که در این مرکز فعالیت دارد, به همراه همکارانشان تنها یک هدف در نظر دارند و آن هم سلامت و تندرستی شماست.


در طول اقامت در این مرکز, شما می تواند از انجام ورزش هایی مانند یوگا, تای چی و کینسیس بهرهمند شوید.


علاوه بر تمام خدمات ذکر شده, به مدت یک هفته در ماه اکتبر, شما می توانید از حضور Martin و Oazis Zoller بهرهمند شوید. جلسات و سخنرانی هایی که به میزبانی این دو شخص برگزار می شوند, به شرکت کنندگان کمک می کنند تا عمیق تر به طبیعت درون خود پی برده و بهتر بتوانند از خلاقیت و پتانسیل خود برای رسیدن به اهداف شخصی استفاده کنند.

 

 

هزینه ی خدمات پایه ی LANS Med  به مدت یک هفته فارغ از هزینه ی اقامت 1489 یورو می باشد.

 

 

www.lanserhof.com