Four Seasons Sayan واقع در بالی

 

بالی  جزیره ی جادویی خدایان, با دو تفریح گاه چهار فصل خود در ساحل Jimbaran و Sayan می تواند هر کسی را به وسوسه بیندازد. با قرار گرفتن در لیست برتر های جهان در زمینه ی خود, Four seasons ترکیبی از بهترین های بالی را به ارمغان می آورد. در شعبه ی ساحل Jimbaran تجربه ی بی نظیر ساحلی در روستاهای این جزیره و در شعبه ی  Sayan  واقع در کنار رودخانه یک سفر فرهنگی به قلب این جزیره ی معنوی داشته باشید.

 

 

بالی یک پناهگاه معنوی برای زمانیست که قصد دارید به طبیعت رو آورید. هفت برنامه ی مطرح به نام  Chakra (به معنای نقاط انرژی)که در این تفریح گاه برگزار می شود, ترکیبی است از سنت های بالی, درمان های بدنی و انرژی درمانی که به تعادل و هماهنگی مراکز انرژی در جسم کمک می کند.

 

 

تعداد متعددی از میهمان های Four seasons در Sayan  علاقهمند به ملاقات با درمان گرهای  معروف اهل بالی هستند. این درمان گرهای سنتی به اسم Balians  شناخته شده و با درمان ناراحتی های مختلف,  نقش مهمی در فرهنگ بالی ایفا می کنند. این افراد قادر به سرعت بخشیدن در مسیر رسیدن به آرامش جسمی و روحی بوده و این کار را بعد از ارزیابی و سنجش شخصی هر فرد طی جلسه ای برای طرف مقابل انجام می دهند. علاوه بر بهرهمندی از حضور این اشخاص در Four seasons , یک راهب سابق بو دایی نیز دو بار در روز کلاس های meditation برگزار کرده و یکبار در هفته نیز میزبان گفتگوهایی به موضوع زندگی می باشند. میهمانان با در نظر گرفتن علایق خود می توانند از همه ی این خدمات در Four seasons بهرهمند شوند.

 

 

کلاس های یوگا و انواع خدمات اسپا نظیر ماساژ صورت و بدن با محصولات محلی و سنتی در این مرکز نیز انجام می گیرد. تعدادی از این محصولات عبارتند از خمیر تهیه شده از آرد برنج سفید همراه با زنجبیل وحشی خرد شده, برنج قرمز, ریشه های گیاه temu lawak , برنج gayung , بلورهای نمک هیمالیایی و روغن عصاره رز damascene otto  و در آخر عصاره های درمانی گیاهان جنگلی. هزینه ی خدمات اسپا در ابن مرکز با توجه به نوع بسته انتخابی متفاوت بوده و معمولا بین 100-200 دلار برای مدت زمان 50 دقیقه می باشد.

 

 

www.fourseasons.com