دریافت جایزه بین المللی کیفیت (QC100) در سطح پلاتینیوم به نیلوفرآبی در سال 2017

نیلوفر آبی نخستین مرکز رسمی و تخصصی اسپا و ماساژ در ایران در سال 1386 با تشکیل کمیته تخصصی و تحقیقات میدانی وسیع جهت شناسایی انواع ماساژهای رایج در حوزه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و کمپانی های معتبر آموزشی و ارائه دهنده ماساژ، پس از تهیه و تدوین طرح جامع ایجاد مراکز اسپا و ماساژ و با تاکید بر جنبه ریلکسیشن، برای نخستین بار در کشور، موفق به اخذ مجوز رسمی از مراجع ذیربط گردید و در حال حاضر با دو شعبه هتل بزرگ داریوش و مارینا پارک هتل در جزیره کیش و سه شعبه آریا، آب، کوهستان در تهران، خدمات منحصر به فرد خود را به علاقه مندان ارائه می نماید.

 
نیلوفر آبی، حیات خود را در گرو رضایت میهمانان می داند.پذیرش و ارائه خدمات مطلوب و بهبود کیفیت و کمیت این خدمات، سیاست اصولی این شرکت می باشد و بر این اساس خط مشی خود را با تاکید بر ارتقا بهره وری، افزایش دامنه عملکرد جغرافیایی، احترام به خواسته ها، ارزشها و منافع میهمانان، ایجاد محیط مناسب منطبق با شئونات اسلامی – ایرانی، ارتقا سطح مهارتی و دانش پرسنل اداری – خدماتی، تنوع در ارائه خدمات اسپا و ماساژ با تاکید بر خدمات تقاضا محور، افزایش سطح سلامت عمومی، جسمی، روانی و زیبایی شهروندان، توسعه پژوهشهای کاربردی اسپا و ماساژ و همکاری تحقیقاتی با مراکز علمی و دانشگاهی در جهت اثر بخشی عملکرد سیستم دنبال خواهند کرد.

 
نیلوفرآبی در طول فعالیت 10 ساله خود با استفاده ازتوانِ اسپاتراپیستهای تایلندی و ایرانی، موفق به دریافت انواع لوح سپاس و تقدیر نامه از سازمانهای دولتی و بخش خصوصی از جمله فدراسیون پزشکی ورزشی، شورای اسلامی تهران، سازمان منطقه آزاد کیش، جامعه هتلداران کیش و ... گردید.

 
نیلوفر آبی در سال 2017، برای دومین بار موفق به دریافت جایزه بین المللی کیفیت  (QC100)  در سطح پلاتینیوم شد.
این جایزه در 26  نوامبر  طی مراسم با شکوهی در هتل گوبون لندن از طرف گروه  بی آی دی و دانشگاه فنیِ مادرید اسپانیا و با حضور اساتیدی همچون پروفسور آلفونسو سی کاسال استاد دانشگاه تکنولوژی مادرید ، فرانک کالوینیو، پروفسور آلا ایگناشچنکوا رفتار شناس دانشگاه توئبینگن آلمان  و دایل ال فیکلینگ به مدیر عامل نیلوفرآبی آقای مهندس عزیزپور اعطا گردید.

 

 

اعطای این جایزه و مدارک مرتبط، نمادِ کیفیت، مدیریت  و رضایت مشتری در سطح استانداردهای بین المللی است .
در این مراسم منتخبین 20 کشور از قاره های اروپا ، آسیا ، آمریکا و آفریقا حضور داشتند.
نیلوفر آبی در سال 2014 نخستین جایزه بین المللی مدیریت کیفیت خود را در هتل هایت شهر پاریس دریافت نموده بود.