هشت راهکار برای کسانی که در انتخاب سالن اسپا و ماساژ مناسب مردد می باشند

 

 

  • بررسی سایت مراکز اسپا و ماساژ
  • یک مرکز قوی باید دارای سایتی قوی باشد به گونه ای که شما با مطالعه سایت درباره انواع خدمات، هزینه آنها، نحوه گرفتن وقت ، عکس های گویا از اتاق ها و سالن ها و .....اطلاعات لازم را بدست بیاورید و دیگر نیاز چندانی به برقراری ارتباط تلفنی نداشته باشید. علاوه بر موارد ذکر شده سایت موظف است رزومه ای از زمان تاسیس مرکز و اهداف آن را به شما ارائه دهد.


  • نحوه وقت دادن
  • مطمئن باشید که مراکز معتبر هرگز به شما نمی گویند تا هفته آینده و یا ده روز دیگر وقت نداریم. زمان استاندارد لازم برای به اصطلاح در نوبت ایستادن حداکثر دو یا سه روز می باشد. (توجه داشته باشید که این زمان در روزهای خاص و تعطیلات می تواند فرق کند ) .مرکزی که مرتب وقت شما را به تعویق بیندازد احتمالا دارای کادر متخصص کم و فضای ناکافی برای پذیرش مشتری است


  • سوال از مشتریان قبلی
  • یکی از بهترین راه های اطمینان از خوب بودن خدمات سوال از دوستان و کسانی است که قبلا به مرکز مورد نظر مراجعه کرده اند. آنها می توانند صادقانه درباره آنچه تجربه کرده اند برایتان توضیح دهند.


  • سابقه و قدمت مرکز
  • بهتر است چندان ریسک نکنید و به مراکزی بروید که دارای سابقه و تجربه خوب می باشند. مراکز تازه تاسیس حتما مراکز خوبی هستند ولی بهتر است در ابتدا دوستانتان آنها را تجربه کنند.


  • دکوربندی و فضای مرکز
  • آیا مرکزی که برای خود انتخاب کرده اید به نیازهای بصری و روحی ( انتخاب رنگ ، دکور بندی اتاق ها ، موسیقی ، بهداشت و....)شما توجه کرده است؟ دکور و فضای آن چگونه است؟ آیا بهای کافی جهت راحت بودن شما در مرکز پرداخت شده است؟ اگر جواب شما مثبت است پس می توانید یک قدم جلوتر بروید.


  • نحوه برخورد پرسنل
  • پرسنل و کسانی که شما را درون مرکز راهنمایی می کنند ویترین آنجا می باشند. به این معنی که آنها می توانند در همان برخورد اول به شما احساس آرامش داده و باعث شوند تا از انتخاب خود احساس رضایت کنید و یا برعکس شما را با عدم پذیرش صحیح مردد سازند.هر مرکزی حتی با ارائه بهترین خدمات نمی تواند اثر سوء رفتار نیروهای انسانی آن را از بین ببرد.


  • رضایت از ماساژ
  • پس از اتمام ماساژ اولین چیزی که به ذهنتان می رسد چیست؟ آیا احساس می کنید که حتما و حتما دوباره و در اسرع وقت برمی گردید یا اینکه فکر می کنید بیهوده پولتان را دور ریخته اید؟ البته اگر به بهایی که داده اید می اندیشید بهتر است بدانید که پولی که شما داده اید تنها جهت خدمات نبوده و تمام موارد بالا را هم شامل می شود پس کمی منصف تر باشید. اما واقعیت این است که در بعضی مراکز با احتساب همه خدمات گرفته شده باز هم رضایت مشتری جلب نشده است. در این صورت در انتخاب مرکز تجدید نظر کنید.


  • رسیدگی به انتقاد و پیشنهاد
  • بیایید فرض را بر آن بگیریم که در مرکز همه چیز خوب پیش رفته و تنها یکی دو مورد مختصر چندان رضایت بخش نبوده است. اگر مدیران ویا کسانی که مسئول رسیدگی به انتقادات شما هستند در صورت نیاز همانجا حضور داشته و به مشکل شما رسیدگی کنند، پس می توان به کلیت مرکز امیدوار بود و دوباره با خیال راحت به آنجا مراجعه کرد.


 

ترجمه: واحد خبر نیلوفرآبی