آخرین فرآورده کمپانی "Aromatherapy Associate"تولید کننده روغن های رایحه درمانی ، به نام روغن نیروی درون در دنیا طوفان به پا کرده و به عنوان پرفروشترین محصول این کمپانی شناخته شده است.
تولید این روغن از قبل برنامه ریزی نشده بود و قرار نبود تمام قفسه های فروش به این محصول اختصاص پیدا کند.
همه مشتریهایی که روغن نیروی درون را استشمام کرده اند بر این باورند که این محصول با سایر فرآورده های کمپانی تفاوت اساسی دارد.
در سال 2011 ،جرالدین هاوارد، بنیانگذار کمپانی ، دچار یک نوع سرطان نادر چشم شد که در صورت پیشرفت می بایست حدقه چشمش را تخلیه می کردند. در طول درمان، جرالدین از خود می پرسید که اگر یکی از مشتریانش دچار این بیماری می شد، برای درمان جانبی و تقویت روحیه چه توصیه ای به او می کرد. او به این نتیجه رسید که استشمام روغن های پایه برای رایحه درمانی بهترین گزینه می باشد. آن زمان این روغن ها بهترین محصول کمپانی او بودند. جرالدین تک تک آنها را امتحان کرد و دریافت که برای رویایی با این بیماری خطرناک به چیزی قویتر نیاز دارد. به ترکیبی از روغن های پایه.

 

 روغن های رایحه درمانی،روغن نیروی درون

 

او می گوید:

"روغن نیروی درون" را ابتدا برای خودم ساختم، آنهم در یکی از روزهایی که به شدت از مبارزه خسته شده بودم.آن روز تمام نیروی درونم به پایان رسیده بود و به نظرم می رسید که قادر به ادامه راه نیستم. تصمیم گرفتم آخرین تلاشم را کرده واز تمام احساسات و غرایزم کمک بگیرم. نیاز به روغنی داشتم که با استشمام آن،ماساژ بدن با آن و استفاده از آن در حمام ، قوای درونم بازسازی شده و استقامت لازم برای دنبال کردن مداوایم را به دست بیاورم. نیرو، انرژی برای جنگیدن و قدرت ایستادگی دقیقا چیزهایی هستند که هیچ کس فکر نمی کند با رایحه درمانی میتواد به آنها دست پیدا کند. اما من این کار را کردم . واقعیت این است که رایحه درمانی می تواند قالب های ذهنی شما را از به هم ریختگی درآورده و آن را بازسازی کند. فقط کافیست یک بار این روغن را تجربه کنید تا به قدرت شگرف آن پی ببرید. در طول دوران درمانم، از رایحه این روغن در دفتر کارم استفاده می کردم و همکاران با استشمام آن به این فکر افتادند تا این محصول شگرف را به بازار عرضه کنیم.

 

 

 

استقبال بسیار زیاد از این محصول باعث شده تا جرالدین هاوارد به فکر تولید محصولی دیگر با نام " روغن زیبایی درون " باشد که همچنان که از نامش پیداست ،استشمام آن موجب کشف زیبایی های درون می شود.

در مورد این محصول هاوارد می گوید:
دنیایی که ما درون آن زندگی می کنیم پیچیدگی های بسیاری دارد و راز موفقیت ما به طرز نگرش ما بستگی دارد. اگر ما درون خود را زیبا ببینیم و از هویت وجودی و زیبایی های آن لذت ببریم، آنگاه دنیا را نیز زیبا دیده و از زندگی کردن لذت می بریم.
روح باید در مسیر درست قرار بگیرد تا جسم نیز از آن پیروی کند. در این میان روغن های گیاهی معطر حقیقتا میوه های ذهن شما هستند.

روغن نیروی درون،روغن های رایحه درمانی