بیشتر مردم واقعا مزایایی که یک فیشیال صورت حرفه ای می‌تواند به همراه داشته باشد را درک نمی‌کنند. در واقع، بسیاری از زنان و مردان منتظر می‌مانند تا مشکل یا نگرانی پوستی مانند جوش‌های عجیب، خارش پوست، لکه‌های تیره و غیره برایشان ایجاد شود تا برای مراقبت از پوست خود اقدام کنند. در حالی که اغلب می‌توان این مشکلات ناامیدکننده را با استفاده از فیشیال های ماهانه مناسب و مشاوره در مورد محصولات خانگی از بین برد. فیشیال به طور کلی تجربه‌ای آرامش‌بخش است، اما می‌تواند مشکلات پوستی زیادی را نیز رفع کند. در ادامه این مقاله قرار است 6 دلیل برای اینکه از فیشیال ماهانه غافل نشوید را با شما در میان بگذاریم. با نیلوفر آبی همراه شوید.

 

فیشیال آرامش بخش است

یکی از اولین مزایای فیشیال صورت که به ذهن می‌رسد، احتمالا آرامش‌بخش بودن آن است و دلیل خوبی هم برای این مسئله وجود دارد! انجام فیشیال‌ ذهن و بدن‌تان را آرام می‌کند و این باعث کاهش استرس و تنش در شما می‌شود. قدرت لمس، ماساژ، تکنیک مناسب و محصولات حرفه ای پوست می‌تواند التیام‌بخش باشد. فیشیال را «آرامشِ با فایده» می‌نامند! چه کسی دوست ندارد، کاهش استرس را همزمان با پوستی زیبا و درخشان تجربه کند؟!

 

فیشیال پاکسازی عمیق پوست را انجام می دهد

از دیگر فواید فیشیال ماهانه می‌توان به پاکسازی عمیق پوست اشاره کرد. فیشیال‌ منافذ شما را باز می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد پوست مرده و آلودگی را رها کنند. همچنین انجام مرتب فیشیال به از بین بردن جوش‌های سر سفید و سر سیاه کمک خواهد کرد. باز شدن منافذ پوست باعث می‌شود تا پوست سالم تری داشته باشید.

 

فیشیال کار لایه برداری پوست را انجام می دهد

با انجام یک اسکراب ملایم، سلول ‌های مرده پوست از بین می‌روند تا سلول‌های تازه نمایان شود. با پاکسازی و لایه برداری پوست از طریق فیشیال، رطوبت و مواد مغذی به صورت جذب شده و آن را نرم، صاف و درخشان می‌کنند.

فیشیال لایه ‌برداری عمیق ‌تری را نسبت به آنچه در خانه انجام می‌دهید، به همراه دارد. لایه برداری، پوست را صاف کرده و به محصولاتی مانند مرطوب کننده ها یا سرم ها اجازه نفوذ زیادی می‌دهد، منافذ را باز و توانایی پوست را برای حفظ آبرسانی بهبود می‌بخشد. همچنین باعث یکنواختی رنگ پوست می‌شود و تمام اینها فقط چند مزیت فیشیال بود که به آن اشاره کردیم.

 

فیشیال به سفت شدن پوست صورت کمک می کند

فیشیال شامل ماساژ است که عضلات صورت و فک شما را هدف قرار می‌دهد. درست مانند تمرین برای بقیه بدن، کار کردن با عضلات صورت به سفت شدن و تقویت آن کمک می‌کند. توصیه می کنیم برای افزایش این اثرات یک ماساژ ماهیانه منظم را نیز در برنامه خود قرار دهید.

 

انجام فیشیال باعث افزایش گردش خون می شود

ماساژی که روی بافت ‌های صورت در فیشیال انجام می‌شود، جریان خون را در آن ناحیه نیز افزایش می‌دهد. افزایش گردش خون فواید زیادی به همراه دارد که از جمله می‌توان به بالا رفتن اکسیژن، مواد مغذی و بازسازی سلولی اشاره کرد. گردش خون همچنین به تخلیه لنفاوی کمک کرده و در نهایت منجر به کاهش پف و احتقان می‌شود.

 

فیشیال در کنار مراقبت از پوست در خانه

یک روتین پوستی خوب در خانه به شما کمک می‌کند تا به آنچه که می‌خواهید، برسید. بسیاری از محصولات مراقبت از پوست در دسترس هستند و تشخیص اینکه کدام یک برای پوست شما بهترین هستند، می‌تواند دشوار باشد. کسانی که خدمات فیشیال ارائه می‌دهند، درباره شرایط مراقبت از پوست و انواع فیشیال به خوبی اطلاع دارند و می‌توانند محصولات و تکنیک‌هایی را متناسب با دغدغه‌ها و اهداف پوستی شما توصیه کنند.

 

خدمات فیشیال را در نیلوفر آبی متفاوت تجربه کنید

با توجه به فواید متعدد و البته موثر فیشیال صورت حتما به طور منظم انجام آن را در برنامه روتین مراقبت پوستی خود قرار دهید. به این ترتیب با گذشت جلسات متعدد به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. در مرکز تخصصی ماساژ و اسپا نیلوفر آبی تمام خدمات مراقبت‌ های پوستی توسط افراد مجرب و باتجربه انجام می‌شود. همین امروز برنامه‌ریزی کنید تا پوست تمیزتر و شفاف‌تر داشته باشید.