وقتی نوبت به فیشیال صورت می‌رسد، هرکسی انواع پوست و نگرانی‌هایی دارد که در مراحل مختلف زندگی خود باید با آنها مقابله کند. آکنه، قرمزی، خشکی پوست یا چین و چروک‌هایی که با آن مواجه هستید، یک درمان فیشیال برای هر کسی وجود دارد! در این مقاله با نیلوفر آبی همراه شوید تا شما را با انواع فیشیال آشنا کرده و درباره نحوه عملکرد و مزایای آنها نیز صحبت کنیم.

 

انواع خدمات فیشیال در نیلوفر آبی

اگر از خود می‌پرسید که «فیشیال چه کاری انجام می‌دهد؟» پاسخ آن به نوع پوست صورت شما بستگی دارد. در مقاله قبل سعی کردیم درباره این که فیشیال چیست و چه فوایدی دارد صحبت کنیم، در این مقاله به معرفی انواع مختلف فیشیال خواهیم پرداخت تا بهتر بتوانید نیاز پوست خود را بشناسید و بهترین گزینه‌ها را برگزینید. 

در ادامه درباره این نوع خدمات پوست مجموعه نیلوفر آبی بیشتر بدانید. 

فیشیال کلاسیک

یک فیشیال کلاسیک تمام مراحل روتین مراقبت از پوست شما را با محصولات حرفه‌ای و ماساژ لوکس در اسپا شامل می‌شود. این فرآیند به طور کلی شامل پاکسازی، بخور دادن، لایه‌برداری، ماساژ صورت، استفاده از ماسک‌ها، سرم‌ها و مرطوب‌کننده‌هاست.

این نوع فیشیال برای پاکسازی عمیق پوست خوب است یا می‌تواند راهی برای هدف قرار دادن یک نگرانی خاص پوستی باشد. یک فیشیال کلاسیک صورت مانند یک مکمل برای روتین مراقبت از پوست شما عمل می‌کند. از مزایای فیشیال کلاسیک این است که می‌توان آن را با نوع پوست شما تطبیق داد و با توجه به خواست شما سفارشی کرد.  

 

 

ماساژ لنفاوی

 ماساژ لنفاوی را می توان در یک فیشیال کلاسیک یا در بسیاری از انواع مختلف فیشیال استفاده کرد. فیشیال ماساژ لنفاوی، با تحریک سیستم لنفاوی به حذف سموم و مواد زائد از سیستم بدن شما کمک می‌کند. با تحریک غدد لنفاوی صورت، این نوع درمان‌ های صورت می‌توانند به کاهش پف، تنش و کاهش احتباس آب (ادم) کمک کنند. از فواید ماساژ لنفاوی می‌توان به ظاهری تراشیده‌تر، پوستی درخشان‌تر و جوان‌تر اشاره کرد.

 

لایه برداری شیمیایی

لایه ‌برداری شیمیایی روش‌هایی هستند که روی صورت و گردن برای لایه‌برداری لایه بالایی و مرده پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لایه ‌بردارهای صورت از مواد شیمیایی برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست استفاده می‌کنند و لایه‌های جدیدتری از پوست را نشان می‌دهند، در نتیجه پوستی درخشان و جوان‌تر خواهید داشت. این درمان‌ها بسیار ایمن هستند و با لایه‌بردارهایی مانند سالیسیلیک، گلیکولیک، ماندلیک یا اسید لاکتیک انجام می‌شوند که به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک، اسکار و لک‌های آکنه، لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از نور خورشید و قرمزی پوست کمک می‌کند.

 

 

هیدروفیشیال

هیدروفیشیال یک پاک‌کننده و آبرسان پوست است که به پوست کم‌آب و کدر کمک می‌کند و درخشش را به پوست شما بازمی‌گرداند. این فیشیال یک فرآیند پنج مرحله‌ای است که با استفاده از یک دستگاه مکنده مواد زائد را از منافذ شما خارج کرده، پوست شما را مرطوب و آن را لایه برداری می‌کند. در روش هیدروفیشیال از یک دستگاه پزشکی استفاده می‌شود که مانند یک جاروبرقی فوق‌العاده به پاک کردن حذف سموم و تقویت گردش خون در صورت کمک کرده، سلول های مرده پوست را از بین می‌برد و آن را احیا می‌کند. این روش به آرامی آلودگی‌ها و باکتری‌ها را از منافذ شما خارج می‌کند. همچنین با توج به اینکه اثر پاک‌کنندگی عمیق دارد، برای خلاص شدن از شر جوش‌ های سر سیاه و سرسفید عالی است و در عین حال منافذ را کوچک می‌کند.

هنگامی که پوست مرده از بین رفت، در مرحله آخر هیدروفیشیال صورت و گردن شما را با چند لایه سرم آبرسان مرطوب می‌کنند. هیدروفیشیال تقریبا برای همه انواع پوست مناسب است و این روش به ویژه برای افرادی که با منافذ باز، پوست خشک یا لک‌های مداوم دست و پنجه نرم می‌کنند، مناسب است.

 

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک درمان فیشیال است که خواص ضد پیری دارد، تولید کلاژن را افزایش داده، آکنه را کاهش می‌دهد و پوست را حجیم می‌کند. در فیشال‌ میکرونیدلینگ با چرخاندن سوزن‌های کوچک روی سطح پوست انجام می‌شود تا سوراخ‌های ریز و میکروسکوپی ایجاد کنند. نگران نباشید، چراکه این سوزن‌های ریز در لایه سطحی صورت وارد می‌شوند.

در این نوع فیشیال سوراخ‌های سطحی کوچکی روی پوست شما ایجاد می‌شود که تولید کلاژن را تحریک می‌کند. کلاژن پروتئینی است که پوست شما برای التیام زخم‌ها به آن نیاز دارد، اما همچنین پوست را حجیم کرده و ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد. بنابراین، از فواید میکرونیدلینگ می‌توان به محبوب‌ترین آن یعنی اثر ضد پیری اشاره کرد.

 

 

طب سوزنی

 طب سوزنی بر اساس اصول مشابه با میکرودرم ابریژن و درمان های میکرونیدلینگ صورت عمل می‌کند، اما در این روش از سوزن‌های بلندتری استفاده می‌شود. در طب سوزنی، متخصص زیبایی ممکن است تا 80 سوزن را در نقاط مختلف فشاری صورت، با هدف کاهش تنش و تحریک پاسخ درمانی طبیعی بدن قرار دهد. این نوع فیشیال می‌تواند به کاهش پف صورت، تقویت گردش خون، افزایش جریان اکسیژن و سم‌زدایی پوست کمک کند.

طب سوزنی صورت می‌تواند برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند، یا افرادی که مستعد پف یا احتباس مایعات در صورت هستند، مفید باشد. همچنین می‌تواند با تحریک تولید کلاژن به کاهش خطوط و چین و چروک کمک کند.

 

پرتو درمانی با LED

پرتو درمانی با LED نوعی فیشیال صورت است که از طول موج های آبی یا قرمز برای تحریک واکنش‌های عمیق استفاده می‌کند. نور آبی برای درمان آکنه و سایر لک‌های ماندگار مفید است. نور آبی غدد چربی را در عمق پوست هدف قرار می‌دهد، آنها را کم تحرک می‌کند و مقدار چربی تولید شده را کاهش می‌دهد و باکتری های پوست شما را نیز از بین می‌برد. همچنین برای درمان آکنه و کاهش التهاب پوست نیز مفید خواهد بود.

نور قرمز نوعی کلاژن درمانی است که از طول موج نور قرمز برای تحریک تولید کلاژن در پوست استفاده می‌کند. این کار باعث حجیم شدن پوست، کاهش التهاب و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک می‌شود. این نوع فیشیال چندین جلسه در طول چند هفته طول لازم دارد تا تاثیر خود را نشان دهد. اگر می‌خواهید تولید کلاژن را تحریک کنید و علائم پیری روی پوست خود را کاهش دهید، یکی از جایگزین‌ها اضافه کردن مکمل‌های کلاژن به رژیم روزانه مراقبت از پوست است.

 

خدمات فیشیال به سلامت پوست شما کمک می‌کند

امروزه انواع فیشیال برای انواع مختلف پوست در دسترس قرار دارد. می‌توانید با توجه به نیاز و هدف خود فیشیال را در روتین مراقبت پوستی خود قرار دهید و از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوید. نیلوفر آبی انواع مختلف فیشیال را با بهترین خدمات و با بهره‌گیری از متخصصان ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید با ما تماس بگیرید.