فیشیال روشی عالی برای ریلکس شدن، آرامش و داشتن پوستی درخشان و سالم به طور همزمان است. هیچ حسی بهتر از این نیست که خودتان و پوست خسته‌تان را به یک فیشال دعوت کنید. این درمان زیبایی شامل مراحل مراقبت از پوست مانند  CTM(پاک‌کننده، تقویت‌کننده، درمان و مرطوب‌کننده)، ماساژ، لایه‌برداری و موارد دیگر است که همه اینها بسیار به پوست شما کمک می‌کند. اگر می‌خواهید بیشتر درباره اینکه فیشیال چیست و چه فوایدی دارد، بدانید با نیلوفر آبی همراه باشید.

 

تعریف فیشیال صورت چیست؟

 

فیشیال یک درمان رایج و پرطرفدار مراقبت از پوست است. این درمان چند مرحله‌ای است و معمولا بیشتر از یک ساعت طول می‌کشد. در جلسات فیشیال بسیاری از مشکلات پوستی مانند مانند جوش های سر سیاه از بین می‌برند. پس از انجام فیشیال صورت با پوستی درخشان و جوانتر مواجه خواهید شد. این یک راهکار ایده‌آل و در دسترس برای از بین بردن یک هفته استرس‌زاست که به طور جدی روی پوست شما تاثیر گذاشته است. فیشیال صورت یک درمان عالی و اثبات‌شده برای مراقبت از پوست است که حتما باید آن را در یک مرکز معتبر انجام دهید. در ادامه با مراحل و مزایای فیشیال بیشتر آشنا شوید.

 

مراحل فیشیال کدام است؟

 

فیشیال صورت یک درمان چند مرحله‌ای است که به پاکسازی عمیق پوست منجر می‌شود. مراحل فیشیال صورت شامل موارد زیر می‌شود:

- فیشیال با تمیز کردن صورت با یک پاک‌کننده ملایم شروع می‌شود تا تمام آلودگی، عرق و چربی را از روی صورت پاک کند. این مرحله شامل پاک کردن آرایش و پاک کردن مواد  زائدی است که باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود.

- مرحله بعدی بخور دادن صورت است که به مرطوب شدن و آرامش پوست شما کمک کرده و منافذ را برای پاکسازی بهتر باز می‌کند.

- در مرحله بعد لایه برداری پوست توسط یک اسکراب برای از بین بردن چربی عمیق، جوش های سرسیاه و سرسفید انجام می‌شود.

- مرحله بعدی ماساژ صورت است که معمولا با کرم مخصوص انجام می‌شود. ماساژ صورت آرامش‌بخش‌ترین بخش فیشیال محسوب می‌شود که کمک می‌کند تا پوست خود را شاداب کرده و آبرسانی کنید.

- سپس به مدت 15 تا 20 دقیقه یک ماسک مخصوص روی صورت شما قرار می‌گیرد تا آبرسانی شود.

- سپس، زمان تونینگ پوست است. منافذی که در حین بخور دادن باز می‌شوند، در هنگام تونینگ بسته خواهند شد. در این مرحله، پوست شما کاملا تمیز شده و pH آن تنظیم می‌شود.

- در مرحله آخر نیز، فیشیال صورت با استفاده از یک مرطوب‌کننده مغذی تکمیل می‌شود تا رطوبت آن حفظ شده و پوست را سالم و هیدراته نگه دارد.

 

چه کسانی باید فیشیال صورت انجام دهند؟

 

اکنون که می‌دانید فیشیال صورت چیست و چه فوایدی دارد، اما چه کسانی باید آن را انجام دهند. هر چند وقت یک بار باید فیشیال صورت انجام دهید؟ اگرچه مشکلات پوستی افراد از دوران نوجوانی شروع می‌شود، اما توصیه متخصصان مراقبت از پوست این است که حداقل تا 20 سالگی صبر کنید تا فیشیال انجام دهید. تا آن زمان می‌توانید خودتان پاکسازی مناسبی را در خانه انجام دهید و از یک رژیم مراقبت از پوست که با نوع پوست شما سازگار است، استفاده کنید.

 

هر چند وقت یک بار فیشیال صورت انجام بدهیم؟

 

اگر بین 18 تا 25 سن دارید، می‌توانید برای مناسبت‌های خاص یا حداقل هر دو ماه یک بار برای حفظ درخشندگی و جوانی پوست خود فیشیال را انجام دهید. مزایای فیشیال برای افراد بالای 20 سال بسیار زیاد است و در واقع می‌تواند علائم پیری زودرس، آکنه هورمونی، پوست کدر و لک را با کمک یک درمان معمولی صورت از بین ببرد. با توجه به اینکه فیشیال شامل ماساژ و لایه‌برداری می‌شود، انجام ماهیانه یا سه هفته یک بار می‌تواند به شما کمک کند تا درخشندگی پوست خود را حفظ کرده، مشکلات پوستی را از بین ببرید و پوستی جوان‌تر و بدون عیب داشته باشید.

 

انواع فیشیال صورت

 

هزاران روش درمانی صورت در دنیای امروز برای ایجاد زیبایی هر چه بیشتر برای انواع پوست و مناسب هر گروه سنی موجود است. اگر به دنبال دریافت خدمات پوستی هستید، نیلوفر آبی انواع گزینه‌های زیر را ارائه می‌دهد:

- انرژايزينگ: این روش مراقبت پوستی با استفاده از بهترين پاك‌كننده ها، ماسك‌ها و سرم‌ها با توجه به نياز پوست و با هدف بهبود خطوط اوليه و ابتدايي صورت، باعث افزايش انرژي سلولي، جوان‌كنندگی، درخشندگي و شفافيت پوست شما می‌شود.

- اسپای صورت: یک پکیج هشت مرحله‌ای است که به حفظ شادابی، طراوت و سلامت پوست صورت به طور تخصصی و با تکنیک‌های دقیق می‌پردازد.

- لیفت صورت: لیفت صورت باعث پاکسازی و تنظیم PH پوست، رطوبت رسانی و اکسیژن رسانی پوست، استحکام و جوانسازی پوست و... می‌شود.

- لیفت دور چشم: روشی تخصصی برای کاهش تیرگی و چروک اطراف چشم و لب است.

اطلاعات بیشتر در این باره را می‌توانید در صفحه خدمات پوست نیلوفر آبی بخوانید.

 

نتیجه فیشیال صورت شما را شگفت زده می‌کند!

انجام فیشال علاوه بر رفع مشکلات پوستی، پوست شما را فوق‌العاده نرم می‌کند،درخشش قابل مشاهدی روی پوست خود مشاهده خواهید کرد و چهره‌ای درخشانتر خواهید داشت. انجام منظم فیشیال می‌تواند علائم پیری را از بین ببرد و پوست شما را برای مدت طولانی‌تری از افتادگی حفظ کند. اگر به دنبال پوست شفاف، سالم، هیدراته و بدون لک هستید، فیشیال را در برنامه‌های خود قرر دهید.