لندن در اروپا به هتل های لوکس و اسپاهای آن معروف می باشد که بهترین آن ها را برایتان در این قسمت آوردیم:

اسپا میدان دلفین

در این مرکز درمان های ستنی مراکشی انجام می شود. نه تنها حمام بخار بلکه اتاق های بخار با نمک هم در این مرکز یافت می شود. از دیگر خدمات این مرکز اسپا آب معدنی آن است که کاربرد درمانی هم دارد. دیتاکس لیمو یکی دیگر از خدمات این اسپا می باشد که با استفاده از روش سنتی هاوایی می باشد. دیتاکس از آب، لیمو و نوع خاصی از فلفل تشکیل شده است که متابولیسم بدن را بالا می برد و به روند کاهش وزن کمک می کند. خدمات این مرکز را برای تعداد بالا نیز می توان رزرو کرد.

بهترین مرکز اسپا در لندن

اسپا در برج جمیرا کارلتون

این مرکز اسپا خدمات مختلفی دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. از محبوب ترین خدمات آن ماساژ آنامی است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. این ماساژ ترکیبی از طب سنتی، کشش عضلات بدن و ماساژ با روغن گرم می باشد که درنهایت باعث جریان انرژی در بدن می شود. از بالشت های گرم گیاهی نیز برای کمک به جریان خون و کاهش استرس در فصول سرد استفاده می شود. ماساژ مانرو از دیگر خدمات این مرکز می باشد که ماساژ آسیایی است و با اسکراب با برنج قرمز یاسمین انجام می شود ( همراه با استایل ماساژ تایلندی ).

خدمات فیشال این مرکز از بهترین محصولات استفاده کرده. اگر تازگی از چشمانتان کار زیادی کشیدید توصیه می کنیم خدمات ماساژ چشم این مرکز را امتحان کنید. چون علاوه بر کاهش درد و خستگی باعث از بین بردن هاله های سیاه و پف دور چشم نیز می شود.

اسپا در برج جمیرا کارلتون

اسپا اوی ( away ) در لندن

این مرکز تخت های هیدرولیک، سونا، اتاق بخار و باشگاه های مختلف دارد. یکی از خدمات آن ها ماساژ مراکشی آن ها است که تقریبا دو ساعت و بیست دقیقه طول می کشد که شامل فیشال، ماساژ برای حفظ تعادل بدن و از بین بردن استرس می باشد.

اسپا اوی در لندن

اسپا در هتل فور سیزنز

این مرکز محیط آرام و شیکی دارد که می توانید از آن لذت ببرید. هر اتاق آن پنجره های قدی دارد که منظره زیبایی را از طبقه دهم به اشتراک می گذارد. در این مرکز پوست شما معاینه می شود تا اگر اثری از خشکی پوست یا آفتاب سوختگی دیده شد درمان های لازم انجام شود. فیشال این مرکز 60 دقیقه می باشد که مواد استفاده در آن خواص ضد پیری دارد.

اسپا هتل فورسیزنز

اسپای دورچستر

این مرکز محیط لوکسی دارد و می توانید از منوی متنوع آن انتخاب کنید. درمان با گِل از محبوب ترین انتخاب ها می باشد. دیتاکس بدن، با جلبک دریایی سبز که در آب های شور آفریقا و آمریکا به دست می آید، انجام می شود. این جلبک حاوی ویتامین ها، مواد معدنین و پروتئین های لازم می باشد که باعثت تغذیه بدن و صورت می شود و راه مناسبی برای از بین بردن سلولیت است.

اسپا دورچستر

منبع:  asianaspa.com march/april 2010