شهر سئول پایتخت کره جنوبی است. در این شهر همه چیز می‌توان یافت، از بناهای تاریخی و فرهنگی، رستوران‌های مدرن و سنتی و زندگی شبانه گرفته تا فروشگاه لباس مد روز و مناطق دیدنی خارج شهر در عین پر مشغله بودن مردم زمانی را هم برای ریلکسیشن و زیبایی می گذارند. مردم کره به زیبایی پوست و موهایشان اهمیت زیادی می دهند. کره ای ها به دنبال تغییرات تازه هستند پس لیفت صورت و مواد گیاهی برای جوانسازی پوست و مو محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در اینجا با چند مرکز اسپا  در سئول آشنا می شویم:

آکوالیس اسپا-هتل:

این هتل 269 اتاقه واقع در غرب سئول است که لوکیشن آن قبلا فرودگاه بوده و امروزه تبدیل به قسمت مهم تجاری شهر شده است 12 تا از اتاق های آن سوئیت می باشد. این مرکز مکانی برای رفع خستگی عضلات بدن و آرامش روح می باشد. اتاق های مختلفی برای ماساژ دارد که یکی از آن ها ماساژ سنتی تایلندی است. خدمات پوست (فیشال) این مرکز هم از تکنولوژی اکسیژن تراپی و هیالورونیک اسید برای درخشش و سلامت پوست استفاده می کنند.

مرکز اسپای آکوالیس در سئول

سو اسپا-هتل:

این هتل از جمله هتل های لوکس است. در اسپای آن از مواد پاکسازی پوست و ماسک مو فرانسوی استفاده می شود. در حینی که ماسک مو زده می شود ماسور کل بدن را نیز ماساژ می دهد و شمادر عین حالی که به زیبایی موهایتان می رسید ماساژ را هم تجربه می کنید.  

سو اسپا هتل

کونراد اسپا-هتل:

این هتل هم مانند هتل سو از جدید ترین و لوکس ترین هتل های شهر است. در اسپای مخصوص آن از رایحه درمانی استفاده می شود. از این خدمات برای صورت، بدن و یا هردو می توانید استفاده کنید. در پکیج فیشال صورت می توانید از خدمات اسکالپ دست هم استفاده کنید که از مزایای آن، جوانسازی پوست می باشد.

کونراد اسپا هتل

بانیان هتل-اسپا:

سوییت های اسپا شامل خدمات پوستی است که باعث از بین بردن سلول های مرده و درخشندگی پوست می شود. در این اسپا به طور اختصاصی از چای سبز استفاده می کنند که برای پوست حساس خاصیت درمانی و آرامش بخشی دارد.

هیات اسپا-هتل:

در این مرکز اسپا از روش مس-لاکتیک اسید برای تقویت کلاژن پوست، سرم طلا به عنوان خواص ضد التهابی و روغن طلا برای ترمیم و درخشندگی پوست استفاده می کنند.

پلازا هتل:

این هتل در مرکز شهر است و دسترسی به آن با مترو و اتوبوس آسان است. اسپا در یک طبقه جدا که شامل 7 اتاق درمانی است. یکی از ان اتاق هیدروتراپی است که در آن آب درمانی صورت می گیرد. از خدمات دیگر این مرکز ماساژ سنتی تایلندی، خدمات صورت، خدمات رشد و تقویت مو و لیزر درمانی است. لیزر درمانی خواصی مثل روشن سازی پوست و تقویت بافت آن دارد.

 

منبع: asiaspa.com   September/October 2013