Auberge du Soleil واقع در دره نپا, کالیفرنیا 

دره ی نپا, به دلیل برخوردار بودن از مناظر خیره کننده, یکی از مناطق برتر گردشگری در دنیا به حساب آمده و از نظر جغرافیایی در شمال منطقه ی خلیج سان فرانسیسکو قرار دارد. دره ی نپا یکی از مناطق معروف کالیفرنیا  و ایالات متحده به شمار آمده و قدمت آن به اوایل قرن نوزدهم باز می گردد. اسپای Auberge  عضو شبکه ی اسپای سبز(Green spa network) بوده که هدف اصلی آن خلق شادابی فردی بوسیله ی روش های  زمین دوستانه  می باشد. 

 


این مرکز اسپا  با استفاده از محصولات مختص منطقه, موفق به ارائه ی خدمات درمانی منحصر به فردی در زمینه ی اسپای صورت و بدن شده است.

 


میهمانان اسپای Auberge می توانند از سه چشمه آب گرم ما که منظره ای فوق العاده به دره ی نپا و باغ زیتون دارد, استفاده کنند. بسیاری از محصولات مورد استفاده در این اسپا دست ساز بوده و مواد اولیه ی آن در باغچه های این اسپا توسط متخصصان به عمل می آیند. از جمله از این محصولات می توان به روغن های مخلوط خانگی, گل همیشه بهار, رزماری, بادرنجبویه و دیگران گیاهان اشاره نمود. 

 


یکی از خدمات معروف این مرکز Auberge Attunement  نام دارد که مدت زمان آن 75 دقیقه و هزینه ی آن 250 دلار می باشد. در این روش با قرار دادن گیاهان فشرده شده ی گرم همراه با روغن های معطر, بر روی نقاط انرژی بدن, تسکین درد ها و التهابات ناشی از تنش های روزمره را میسر می شود. پس از گرم شدن بدن, تعدادی حرکات کششی و ماساژ های عمیق توسط سنگ های سرد و گرم نیز انجام می شود که در آخر باعث بهبود گرفتگی عضلات و انعطاف بدن می شود. 

 

www.aubergedusoleil.com