تفریح گاه و اسپای Lefay  در گاگنانو, ایتالیا

 

اسپای Lefay  که جواهر این تفریح گاه محسوب می شود, در پارک طبیعت 11 هکتاری با تپه هایی پوشیده شده از درختان زیتون و چشم اندازی زیبا به روی دریاچه ی Garda همراه می باشد. باعث افتخار این مرکز است که عضو شبکه ی هتل های کوچک و لوکس جهان, هتل های درمانی جهان, محصولات Virtuoso and kiwi  و همینطور اولین تفریح گاه 5 ستاره در نزدیکی دریاچه ی Garda می باشد. افتتاح این مرکز در تاریخ 8 آگوست 2008 انجام گردید.

 

اسپای Lefay  به سه قسمت متفاوت تقسیم شده است. اولین قسمت دنیای آب و آتش نام دارد که شامل استخر, سونا, حفره آبی و دریاچه می باشد.  قسمت طبیعت و تناسب اندام شامل یک باشگاه وسیع مجهز به آخرین تجهیزات در زمینه ی fitness و فعالیت های مربوطه می باشد. آخرین قسمت هم که در سکوت و میان ستارگان نام دارد شامل فعالیت هایی در محوطه ی باز می باشد که در سلامت جسم و روح تاثیر بسزایی دارد.

 

 

 

 

Lefay با پزشکان مطرح بین المللی متعددی در زمینه های مختلف همکاری داشته که با کمک این بزرگان امروزه این مرکز توانسته است بهترین روش های درمانی را با ترکیب طب سنتی چینی و تحقیقات علمی غرب, برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

 

 

این مرکز اسپا همچنین دارای محصولات زیبایی و پوستی مختص خود بوده که در روش های درمانی این مکان از آنان نیز استفاده می شود. مشتریان ما قادر هستند که این محصولات را از فروشگاه ما و یا به صورت اینترنتی خریداری کنند.

 

هزینه ی اسپای روزانه در روزهای دوشنبه الی پنجشنبه 140 یورو و در روزهای دیگر و تعطیلات 170 یورو می باشد.

 

www.lagodigarda.lefayresorts.com