Banyan Tree به معنای درخت انجیر می باشد و نام یکی از بهترین و معروفترین مراکز اسپا در تایلند/ پوکت است. این مرکز که حدود بیست سال قبل شروع به کار کرده است ،یکی از برندگان جایزه بهترین مرکز اسپا در سال 2014 می باشد.آنچه باعث شهرت و اعتبار جهانی مرکز درخت انجیر شده است نوآوری آن در زمینه ارائه اسپا در فضای سبز یا همان Garden Spa است. مدیران مرکز بر این باور هستند که اسپا در فضای باز و کاملا سبز نتیجه ای بسیار فراتر از ماساژ و اسپا در محیط های سرپوشیده دارد. آنها می گویند این اثر در مجاورت دریا و شنیدن صدای موج و برخورداری از نسیم شور باز هم بیشتر می شود. به همین دلیل بسیاری از شعب تازه تاسیس مرکز درخت انجیر با تمرکز بر اسپا در فضای سبز و اسپای ساحلی و کنار دریا ساخته شده اند.

 

 

 

 

 

از دیگر مزایای مرکز درخت انجیر تعدد زیاد شعب آن است.در حال حاضر سایر شعبه های این مرکز علاوه بر شعبه پوکت، در شهر بانکوک، و همچنین در کشورهای مالدیو، اندونزی، چین، ژاپن ، سنگاپور وجزایر سیشل مشغول به فعالیت می باشند که طبق اظهارات مدیران آن همگی این شعب منطبق بر فرهنگ همان کشور ساخته شده و از مواد اولیه همانجا برای ارائه خدمات بهره می برد. علاوه بر شعب نامبرده ، شعبه های دیگری در عربستان،، کویت ، سائوپائولو و ..... در دست ساخت می باشند که بزودی افتتاح خواهند شد.

 

 

 

 

به طور کلی خدمات مرکز درخت انجیر به سه گروه تقسیم می شوند با نام های: اسپای رویال(شامل انواع ماساژهای تایلندی، سوئدی، کمپرس گیاهی و....) -اسپای بارانی ( شامل انواع حمام های بخار ، سونا و آبدرمانی)و اسپای استاد ( شامل ارائه خدمات تخصصی تر توسط اساتید ماساژ و اسپا) که مورد آخر تنها در شعبه های پوکت و بانکوک ارائه می شود.لازم به ذکر است که تعدادی از این ماساژها و اسپاها بنا به فصول مختلف سال تغییر کرده و با مواد اولیه مناسب همان فصل انجام می شوند.

 

 

 

 

منبع: http://www.banyantreespa.com