سرزمین سلامت در تمام جهان یکی از شناخته شده ترین نام ها در حوزه اسپا و ماساژ است و یکی از معتبرترین مراکز ماساژ و اسپا در آسیا می باشد.این مرکز در کشور تایلند واقع شده و دارای 9 شعبه در شهرهای بانکوک و پاتایا می باشد.

خدماتی که در این مرکز ارائه می شود دارای بالاترین رتبه در زمینه اسپا و ماساژ است که حتی گفته شده از خدمات ارائه شده در سطح بالاترین هتل های جهان نیز برتر می باشد به گونه ای که عده زیادی از مسافرین از این مرکز به عنوان یک مرکز توریستی و پر از شگفتی دیدن می کنند.

 

 

 

مرکز سرزمین سلامت شامل سالن های منحصر به فرد اسپا و ماساژ ، مرکز خدمات آب گرم ، رستوران گیاهی ، گلخانه گیاهان داروئی ،کتابخانه،آزمایشگاه، سالن مدیتیشن، داروخانه و سالن سمینارهای سلامتی و بهداشت می باشد که همگی بر طبق استانداردهای جهانی سلامتی و بهداشت ساخته شده و بسیار لوکس و مجهز می باشند.

 

 

 

 

 

 

مشتریان این مرکز عموما توریست ها و مسافرین خارجی می باشند.به گفته مدیریت سرزمین سلامت ماساژ و اسپا نقش فوق العاده ای در از بین بردن استرس، خستگی های روحی و افسردگی دارد به گونه ای که هم اکنون اسپا و ماساژ در جهان یکی از عناصر اصلی چرخه سلامتی به شمار می آید و اکثر مردم مشتریان همیشگی این خدمات می باشند.

 

 

 

 

 

هزینه خدمات ماساژ و اسپای این مرکز به طور میانگین در هر ساعت 1000 بات (واحد پول تایلند) است و گاهی پکیج های سه ساعته آن بالغ بر 9000 بات می باشد.

 

منبع :www.Healthlandspa.com